jeszcze jedno. idioci piszą w tych gazetach BZDURY!!! w temacie o "Granicy" nie było ani trochę mowy o tym jak czytelnik postrzega cokolwiek! ludzie!! nie wprowadzajcie wszystkich w błąd. aż się rzygać chce, jak się pomyśli, że pisali to ludzie, którzy zdawali kiedyś kilka razy trudniejszą maturę niż dziś... :/
paranoja.
|
|
a ja streszczalam.dadza punkty??
|
|
|
|
co się gdzie stało ?
|
|
Trudne! Ponadto droga komisjo sprawdzająca nasze matury! Zauważ ,że zle sformuowaliscie pytanie nr. 9! Oddajcie nam punkt! Podaliscie ,ze trzeba wybrac 1,a nie 2!
|
|
Trudne! Ponadto droga komisjo sprawdzająca nasze matury! Zauważ ,że zle sformuowaliscie pytanie nr. 9! Oddajcie nam punkt! Podaliscie ,ze trzeba wybrac 1,a nie 2! LICZBA PUNKTÓW SUGEROWAŁA 2 ODPOWIEDZI!!! |
|
1.
są pytaniami do odpowiedzi w dalszej cześć artykułu autora
2.
Bo na drodze stają bariery komunikacyjne: ocenianie drugiej osoby, próby
kontrolowania jej, brak otwartości i empatii.Energia rozmówców skupia się na obronie własnej samooceny.
3.
Autor opisuje że komunikacja niewerbalna ma szczególne znaczenie przy odczytywaniu informacji na temat emocji drugiej
osoby. Tak więc często większe znaczenie od tego, co mówisz, ma to, jak mówisz i jak się
przy tym zachowujesz.
4.
totalnie nie o to chodziło co napisałem.
5.
c. umiejętność wzajemnego słuchania,
d. wrażliwość na drugiego człowieka,
6.
w akapicie 2.
Słowem: rozmawiamy, ale nie komunikujemy się zbyt dobrze.
w akapicie 4.
za cytowałem:
"Mitem jest, że słuchanie innych – niezbędny element komunikacji – to
rzecz łatwa i niewymagająca wysiłku"
7.
w akapicie autorka pierw zadaje pytanie by w drugi zdaniu na nie odpowiedzieć
8.
Impresywna - 1
Poznawcza - 2
9.
Empatia daje szansę wspólnego rozwiązania problemów
Doradzanie drugiemu człowiekowi jest jedną z barier
komunikacyjnych.
10.
C. wprowadzają element ironii.
11.
napisałem tylko jeden, ale tylko taki znałem:
nazwa zabiegu językowego: przenośnia
przykład: Oto „znawca” udziela podpowiedzi „ignorantowi”.
12.
akapit 5 jest uzupełnieniem akapitu 6 autor opisuje w nim podobny przykład w innym kontekście.
13.
pierwszym bardziej zależy na władzy niż budowaniu partnerskich relacji.
Drudzy natomiast nie potrafią się efektywnie komunikować
prosze napisać ile z takie odpowiedzi mogę uzyskać punktów
|
|
Mamy odpowiadać na pytania a nie dochodzić czy jest w nim coś źle. Ułożenie dobrego pytania to zadanie CKE i wg mnie dobrze odpowiedziałem wskazując tylko 1. Inaczej to byłby brak umiejętności przeczytanie ze zrozumieniem polecenia! Czasem mam wrażenie, że na sile próbuje mi się udowodnić coś co jest nieprawdą i robi się ze mnie idiotę. Pytają o jedno podajesz jedno i koniec filozofii. Od kiedy to czytanie ZE ZROZUMIENIEM nie dotyczy pytań?! (myślałem ze o to głownie w tym chodzi ) Poza tym "klucze" na necie podają: ZAD. 3 Na podstawie akapitu 3. wyjaśnij, jak autorka rozumie termin komunikacja niewerbalna. Komunikacja niewerbalna to towarzyszące rozmowie gesty, ton głosu, kontakt wzrokowy czy dotykowy. Czy to opinia autorki tekstu czy psychologów? Ostatnie 2zdania akapitu powinny być dobrymi odp (czyli ta odp jest zła). Czy się mylę? |
|
... I taka wlasnie wypowiedz sugeruje ze maturzysci nie umieja myslec logicznie! na gorze bylo rowniez napisane zeby zaznaczyc tyle odpowiedzi o ile prosza w zadaniu, wiec to oczywiste ze jesli w zadaniu 5 bylo napisane zaznacz wszystkie mozliwe odpowiedzi to moze sie ich pojawic wiecej. Jesli chodzi o zadanie 9 to tu moge sie zgodzic, polecenie: ktore z podanych nizej zdan... odpowiedz zaznacz..., jasno sugeruje ze odpowiedz jest jedna! |
|
ja również chciałem pogratulować układającym te pytania. W 9 bylo definitywnie napisane o jednej odpowiedzi więc WTF ?
może i tam są mądre osoby w tym CKE , ale pytań nie potrafią zadawać konkretnych ale odpowiedzi na nie właśnie takich oczekują. 1pkt=1,4% matury
|
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|